4 Şubat 2014 Salı

SONDAN GERİYE

Bir kitap okuyormuşum gibi düşün
Delicesine sevdiğim bir kitap.
Ama artık onu çok yavaş okuyorum
Bu yüzden sözcükler arasındaki boşluk o kadar büyüyor ki
Artık sonunu getiremiyorum.
Seni hala hissedebiliyorum
Ve hikayemizin sözcüklerini de.
Ama bunu sadece kelimelerin arasında mesafelerin olmadığı bir yerde yapabiliyorum.
Maddesel dünyaya benzemeyen bir yerde.
Başka bir şeyin var olup olmadığını bile bilmediğim bir yerde.
Seni çok seviyorum.
Olduğum yer artık burası.
Olduğum kişi artık bu.
Gitmeme izin ver...
Ne kadar istesem de artık kitabını okuyamam.
Ve günün birinde buraya gelirsen, gel ve beni bul...













































































































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder