19 Haziran 2012 Salı

İSYANIM VARRR




1 ya  da 2 yıl önce de böyle bir yazı yazdığımı hatırlıyorum... Değişen bir şey yok...


Bir dakika olur mu yaaa değişen çok şey var .. Mesela ileri demokrasi,ileri hukuk, ileri anayasa, büyüyen mantar binalar, döviz ve altın piyasasında küçük insanları yiyip büyüyen aktörler, globalleşme yapıyoruz diyerek binlerce işsiz ordusu yaratan şirketler, sırf para için sağlıksız gıdaları insanlara dayatan şirketler, ihalesine ihale katanlar, yanan ormanlar, yanan cezaevleri, çocukları ana-babalarına hasret bırakan tutukluluk süreleri, Süper projelerimiz var deyip bir köprü tadilatında bile insanları madur eden belediyeler, sırf  tüketen insanlar, sağlık reformu diye halkına doktorunu dövdürttenler, bireysel olarak hangi aksesuarım veya ayakkabım elbiseme uyar diyenler, hangi erkeği veya kadını tavlasam diyenler, o beni sevdi bu beni sevmedi acaba niye sevmedi, az mı sevdi çok mu sevdi diyenler, bu sene tatile nereye gitsem diyenler, çocuğunu yıllık 25-30 bin tl ye acaba hangi okula göndersem diyenler, o beni kıskandı bu bana acaba ne ima etti diyenler, birbirinin kuyusunu kazanlar, hep ben iyiyim başkaları kötü diyenler, akşam izlediği dizideki kızın gerçek hayatta kocası kim diyenler, orasını burasını botokslayanlar,dizilerde dayatılan hayatları gerçekmiş gibi hayatına adapte edenler, sanata değer vermeyenler,  saatlerce tv veya bilgisayar başından kalkmayanlar, aile kavramını yitirip modernleşme adına çocuklarına ahlaksızlık dayatanlar, trafiğe çıkan araç sayısında artışlar, büyüyen borçlar, borç yüzünden satılan servetler, boşanma oranlarındaki artışlar, yitirilen topraklar, milli zenginlikler, madenler, sürekli değişen eğitim ve sınav sistemleri, yani bizler hepimiz...


Tabii ki iyi şeyler de oluyordur, fakat bunlar aşağıda resmini paylaştığım güler yüzlü genç askerimizin ailesinin acısını dindirebilir mi? 


İşte bu yüzden şükretmeliyiz, işte bu yüzden kıymet bilmeliyiz, işte bu yüzden sırf kendi çıkarlarımız doğrultusunda kimseye kötülük yapmamalıyız, gereken kadarıyla yetinmeliyiz, çalışıp üretmeliyiz...


 Artık şapkalarımızı önümüze koymamızın zamanı gelmedi mi? 



Bu Trabzon'lu kardeşimizin adı Ali Yasin Erosmanoğlu, O ve diğer Şehitlerimiz ışıklar içinde yatsın, hepsine minnettarız....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder