1 Aralık 2011 Perşembe

SİZİN SUÇUNUZ YOK

Öğretmeniyle cenazesinde röportaj yapılıyordu.

Cenazesi demek çok ağır.

Çünkü henüz 11 yaşındaydı.

Öğretmen çok şaşkın ve üzgündü. Gizem çok akıllı, bir o kadar da özgüvenli bir çocukmuş. Güvenli fakat kompleksli.  Bu kompleksin sebebi ailesinin fakirliğiymiş..  Ne yazık ki bunu dile getirmek istemezdim bu günde, ama sorduğunuz için söyleyeyim, yoksuldu ve yoksul olarak da öldü dedi. İnternetteki videosu  haber konusu olunca, Beyaz Show gibi  televizyon programlarına, reyting malzemesi olmaya çağrıldı ve tanındı. Yardım yapmak isteyen pek çok kişi öğretmenini aramış, O da seve seve aracı olabileceğini söylemiş. Fakat ayakkabı, bot ve kömür yardımının dışında, arayanlardan bir daha ses çıkmamış. Diğer tüm yardım kampanyalarında da gördüğümüz, sözde yardım sahnelerinden biri yaşanmış anlaşılan.

Bu akıllı kız, maalesef bir ihmale kurban gitti. Binlercesi gibi. Banyoda beraber olduğu ablası da bugün vefat etmiş. Acaba şofben zehirlenmelerine daha kaç kurban verecek bu memleket?

Dünyada yardıma  muhtaç pekçok çocuk var. Çoğunu o ya da bu şekilde biz de içimizde görüyoruz, hatta beraber yaşıyoruz. Komşumuz, tanıdığımız veya akrabamız onlar. Eğer ülke yöneticisiysek, bunlar hizmet ettiğimiz halkımızın çocukları. Biz öyle bihaber ve güvensiz yaşıyoruz ki. Burnumuzun dibindekini görmüyor ya da duymuyoruz. İçimizdeki Gizem'lerin eğitilmesine, karnının doyurulmasına öncelik tanımıyoruz. Yöneticilerimiz, ülkemiz güllük gülistanlıkmış gibi, gidip Somali'ye yardım yapıyor.

Yağmur 11 yaşında.

Tam 1000 gündür babasından ayrı yaşıyor.

Aşağıda paylaştığım yazıyı, Bu duruma isyan ettiği için,   facebook sayfasına yazmış.


YETER ARTIK : BABAM 1000 GÜNDÜR TUTUKLU YETER BEN BABAMI İSTİYORUM İSTER MİLLETVEKİLLİĞİNİ KALDIRIN AMA BABAMI GETİRİN YETER KÜÇÜKLÜĞÜMDEN BERİ BABAMIN PEŞİNDESİNİZ 5 YAŞİNDAYKE GÖZALTINA ALDINIZ YETER ŞİMDİDE 1000 GÜNÜR TUTUKLU BANA NELER YAŞATTIĞINIZIN FARKINDA MISINIZ BELKİDE OH OLSUN DİYORSUNUZ DEDEM HERZAMAN MEYVESİZ AĞAÇ TAŞLANMAZ DERDİ VE HAKLI BABAMIN AKILLI OLMASINI VE BU ÜLKE HAKKINDA ÇOK ŞEY BİLDİĞİNİ BİLDİĞİNİZ İÇİN YAPIYORSUNUZ ARTIK UZATAMAZSINIZ !!!!!!!!!! ANLIYOR MUSUNUZ BÜYÜYÜNCE HEYSİNİN HESABINI SORUCAM!!! AMA SİZE BİR KONUDA TEŞEKKÜR ETMELİYİM BANA HAYATI ÖĞRETTİNİZ BEN 2. SINIFTAN BERİ HAYATIN LAYLAYLOM OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORDUM AMA ÖYLE DEĞİL KEŞKE HAYAT SİHİRLİ ANNEM DİZİSİ GİBİ OLSA DİMİ BİR SİHİRLE HERŞEY ÇÖZÜLSE HAYAT KILIÇSIZ DÖVÜŞSÜZ BİR OYUN ASLINDA CANDAN ERÇTİN 'İN NİNNİ ŞARKISINI BİR DİNLEYİN BAKALIM TAM TÜRKİYE Yİ ANLATIYOR BABAM BENİ HEP MÜZELERE GÖTÜRÜRDÜ BENİ HER KONUDA BİLGİLENDİRİRDİ ŞİMDİ FAYDASINI GÖRÜYORUM ANKARA DAKİ TÜM MÜZELERE GİTTİM BİLİYOR MUSUNUZ BABAM SAYESİNDE TÜM ÜNLÜLERLE TANIŞTIM BABAMI ÇOK ÖZLÜYORUM BABAM GELİNCE GÖĞSÜMÜ GERE GERE GEZİCEM BUNU SİZE SÖLÜYORUM 5-E BABAMIN MİLLETVEKİLİ OLMADIĞINA İNANANLAR SİZE SÖYLÜYORUM NEYSE BABA SENİ HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRATMAYACAK BİR KIZ OLACAĞIMA SÖZ VERİYORUM ÇABUK GEL OLUR MU HERKES SENİN YANINDA BU ARADA BİZ HER GÜN BAŞBAKANA HAYVAN İSMİ TAKIYORUN BU GÜNDE GORİL AKP= AKLINI KAÇIRANLAR PARTİSİ 
UNUTMAYIN BENİM BABAM ÜLKESİNİ SEVDİ ÜLKEM TEK BAŞINA AYAKTA DURABİLMELİDİR DEDİ.
Bu iki küçük kız çocuğunun dramının  birbirinden hiç farkı olmayan yanı, ikisinin de isyan etmiş halleri.  Gizem isyanını, öğretmenin videosuyla kamuoyuna paylaştı fakat  mücadelesini artık veremeyecek. Yağmur ise, bu böyle giderse 2-3 yıla kalmaz yaşadığı durumu kabullenecek belki, ama öfkesinin alacağı şekli düşünmek bile istemiyorum.  Bu çocuklar ve benzer durumdaki diğer çocuklar ne olacak? Onların korunabileceği bir dünya var mı bir yerlerde? Yazıktır, günahtır, ayıptır.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder